Saturday, July 10, 2010

YONG HWA OPPA♥

seriously,,saya rasa hampir mati sebab keborink-ngan..duk sorang dalam hostel,,dowang soma keluar,,entah mana soma orang dalam umah pegi..saya tiada mood mahu keluar pulak,,aish,,tapi borink yang teramat,,lepas perjumpaan pukul 10 pagi tadi,,breakfast, hantar baju di dobi,,terus tido..zohor baru bangun,,lepas tuh sampai sekarang ta tau na buat apa...jiwa sangat tidak tenteram,,,rasa mahu menjerit sekuat hati  juga,,aaaaaa..tolong...
tapi,,betul sangat borink neyh..macam mana saya nak hadapi hari neyh arr..owh tidak...ada berapa jam lagi baru nak malam,,rasanya memang saya akan jadi gila hari neyh..heeee~~terasa hari ni sangat sunyi dan sangat panjang..

dari tadi tengok WGM..entah berapa ratus kali dah saya tengok..heeheee~~
walaupun borink,,tapi bila tengok, terus rasa meroyan-royanh pulak,,ngehehe,,,awww~~boleh wat saya senyum-senyum sendiri,,ngahaaha...Owhh ya...mesti soma tau kan apa WGM tuh...bagi yang belum tengok,,pegi la usha2 di u tube eyh...nanti mesti meroyan sorang-sorang macam saya jugak..miahahaa...
WGM stands 4 ' We Got married'..saya dah habis download soma..ngehehe,,,awwww..nanti kamuorang tengok episod yang ada Yong hwa dan Nickhun...ngehehee..
terima kasih kepada Yong Hwa yang tolong mencerikan hari saya yang sangat bosan hari neyh...muahhhxx...awwww..Yong Hwa  sangat comel kan...eeee..rasa na cubit2 pipi dya tuh...ngehehee...ok sifat meroyan saya sudah keluar..curi2 print screen muka yong hwa dlm WGM..ngehehee...layann..pastuh terus buka u tube nnt eyh!..tapi jangan pula jatuh cinta dengan oppa saya!...ngeeee~~
jhan-jann...^^,
comel kan????
wink2...tengah fikir na buat apa lagi pasneyh..heee~~

7 comments:

Amirah Jafri said...

alaaaaa comel la oppa anda. heheee

Unknown said...

yaaaayaaa..comel kan..mihihii..^^,

Umie Nadhirah said...

Kalau Kelly Eun , Yong Hwa Oppa..Umie Nickhun Oppa ! hehe^__^ cute la orang korea kan?

btw,meh singgah blog umie?

Zihahmoon said...

aww,baru je tgok tdi~sweet gila diaorg kan~love it <33 hehe

Unknown said...

umie..:ngehe..sy suka nickhun jugak..wee~~

grape: wee~~sweet kan...nnt tgk nickhun pulak k..hahaa

emieysandra said...

sweetnyer dier...
eunzi & oppa nye!

~_^

Unknown said...

muahaha...alalala...malu la pulak...*blushing2* sudah..ngehehe..kalau kawen nnt saya hntr tiket g korea tuk emy ya...serius neyh..ahhaaa

Boucing Sky Blue Bow Tie Ribbon