Saturday, September 11, 2010

SALAM SYAWAL DUNIA♥

Salam semua,,salam lebaran buat kamu dan kamu^-^

 Mesti best dan happening kan raya pertama korang,,sudah dapat banyak duit raya ta?weee~~~
saya pula,,raya pertama cuma berkumpul dekat rumah nenek sebelah pa saya n mems saya,,pastuh balik rumah tidur,,hehe,,saya ta pergi mana-mana pun,,layan tidur di rumah sebelah petang,,mengantok dan penat sangat,,haha,,what da flowerrr,,,ngeee~~~ cuma enjoy snap pics di pagi raya n happy dapat kumpul dengan family,,awwww~~rindu semua orang,,,
awww~~gembiranya dapat duet raya bebudak neyh,,saya pun nak jugaaaa~~
 btw,,selamat hari raya,,kalau ada terkasar bahasa,,kalau ada terkutuk,,kalau ada kata-kata yang menyakitkan jiwa raga kamu,,saya minta maaf kay,,ikhlas neyh,,sepenuh hati yang suci,,
just a short entry for today,,hehe,,sangat busy dan penat kan?,,huhu,,
btw,,hati-hati tau kalau pergi beraya tuh dan jangan makan banyak sangat pulak,,ngeee~~
 p/s to jejakha beruntung molly : thanks for the mms,,aigooo comel,,macam saya laaa,,haha,,enjoy your raya kayh,,^-^


2 comments:

Amirah Jafri said...

kelly comel!heheee

slmt hari rayee

Unknown said...

selamat hari raya miwwaaa syg~~~^-^

Boucing Sky Blue Bow Tie Ribbon